rött rosa brons eller skimmer

ja de är den stora frågan nu när de är dags att måla om naglarn. hehe

Har samma ångest varje gång vet aldrig vilken färg jag ska ha, då jag måste ha ngt på dom för att annars bryter jag mina naglar så lätt, jag går ju inte och gör vid min naglar utan jag har mina egna som har blivit jätte långa tyvärr ha jag brutit båda naglarna på ringfingrarna, så visst hade det varit snyggare och klippa ner alla korta då, men finns ett problem klipper jag av dom kommer jag bara börja bita så kommer de ta flera månader innan dom växer ut för man är där och tuggar på dom hela tiden, så jag får ha ringfingrarna korta, men dom brukar växa ut snabbt :D bara jag inte biter på dom hehehe

Är jätte jätte trött ikväll gick upp halv 7 så kom jag å¨att jag inte började från kl 9 alltså kunde jag sovit 1 timme till....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: