svettigt

har precis storstädat hela lgh har inte gjort de på evigheter pga att vi har tyckt att det var onödigt då vi flyttar om en månad, men idag tog jag tag i det och storstädade i alla fall. hade inte så smutsigt så tog bara en dryg time :P

så nu är här rent och fint (hörs som vi brukar ha smutsigt och äckligt) men så är det inte. Men jag är en människa med lätt mani på att städa. I början när vi precis flyttat dammsuga jag och tvätta golven typ varje dag:P

Läste precis kissies blogg där de stod att hon rakat av lite av håret, hmm men de är väl bara ett PR trick som vanligt man litar ju inte riktigt på vad hon skriver då hon ljuger och redigerr bilder så ofta. SÅ enligt mig är hon en liten lägnare visst hon kanske skriver ngt som verkligen är sant men hur ska man kunna tro de när hon ljuger sså ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: