jobbigt

Känner mig trött irriterad och små deprimerad. idag vill jag bara dra täcket över huvudet gråta och bara tycka synd om mig själv. känner mig ensamast i hela världen. Min snutt är och jobbar och kommer inte på ett par timmar till. Hade jag fått bestämt hade han skullat komma hem NU!!!!

vill bara lägga mig nära honom och känna närhet och trygghet....

Aja mycket som händer nu med vad berättar jag inte de får vänta i ca 2 veckor till innan ni får veta ngt, jobbigt va:P hehe

men nu vet ni hur min vardag är och anledningen till varför jag inte bloggar så ofta. Men om 2 veckor när de mesta är överstökat ska jag börja blogga igen som vanligt. Känner att jag verkligen behöver skriva av mig...

gammal bild men de får duga. då kameran är sönder och vi inte hunnit köpa ngn än :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: