orka

igår läste jag fröken KISSIES blogg, där hon hade varit och tagit sprutor för att bränna bort fettceller :S Den människan förstör sin kropp. Och nej som många tror att man skriver de bara för man är avundsjuk. Jag är absolut inte avundsjuk. för vém vill gå och se ut som ett vandrande lik. Jag trivs med min "kurvor" vist jag har kanske lite hull här och var. Men varför skämmas. Jag kan ta kort utan att behöva redigera allt. för jag skäms inte.

Jag har frågat jätte många killar och alla jag har frågat föredrar en tjej med lite hull framför en spinkig tjej.

Och sen hennes syn på livet, hon borde kom ut ur sin dröm värld och se hur den riktiga världen är. den riktiga världen består inte av att injecera(Stavning) sig och dricka dyra champanger 4 dagar i veckan. hahah de är också rätt roligt hon räcknar kalorier på allt hon äter sen super hon som ett svin. undrar om hon har ungått att alkoholen inte är fett fri :P

Vist hon tjänar pengar på sin blogg och är "känd" men vad händer den dagen bloggen inte funkar mer och hon ska ut i vanliga vardagslivet då kan man inte fetsta bara för det är lill-lörda. Hadde varit roligt om hon hade fått knega som en vanlig svensson en månad sen klara sig på en vanlig månadslön, för de hade hon inte klarat.

Blir så irriterad på att hon gnäller på alla andra istället för att acceptera andra för hur dom är och ser ut...
Sen hänga ut andra på sin blogg för dom varit otrogna. jag menar hon kan väl inte vara en ängel själv. bättre att sköta sitt eget liv innan man gnäller på andra..... Skulle kunna sitta här hela dagen och skriva om hur mkt jag ogillar denna person.

Men tycker inlägger har blivit allt för långt redan ;)


Kommentarer
Postat av: ojsemma

hejsan



ska ut på halloween men rädd för att min klädsel inte kommer funka, ge gärna din kommentar till den!

2010-10-26 @ 19:54:12
URL: http://ojsemma.blogg.se/
Postat av: Laila♥

aa hon är för rolig :P hon skämtar säkert =)

2010-10-31 @ 20:36:51
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: mimmsaaan

Hej jag har följt din blogg men du har inte uppdaterat på ett tag ? ??

kan du inte lägga in fler bilder på ert hus så man får se hur det ser ut inuti i hela huset typ

2010-11-01 @ 18:49:21
Postat av: ajjjda

vad roligt att du läser min blogg=) ja tyvärr har uppdateringen blivit dålig då det hänt en massa nu som är en bra sak. så om ca en 2 veckor kommer jag börja skriva mer då allt med den saken som hänt blir mer offentlig=) visst kan jag ta fler fota på huset och lägga upp :)

2010-11-04 @ 10:04:14
URL: http://ajjjda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: