sjukt dåligt uppdaterat

Ja jag vet jag har blivit askass på att uppdatera. Men de har varit så mkt i skolan osv. massa uppgifter som ska bli klart tills denna veckan och det är inga små skrivningar kan jag lova. Sen Har jag mått jätte jätte dåligt och nu vet jag vad det är för fel. men inget allvarligt som tur är.

Det har hänt fler fantastiska grejor som har hänt och som kommer utvecklas mer under de närmsta veckorna så jag återkommer med det när jag fått fler klartecken på att jag får berätta vad de handlar om =)


som vanligt började jag min förmiddag med att läsa kissies blogg. där hon som vanligt skryter om allt hon lägger pengar på osv, ska bli roligt den dagen hon kommer ut ur sin bubbla och ser hur det verkliga livet går till. då kan man inte festa mitt i veckan. Jag är inte avundsjuk de minsta. Kan kvitta  om jag ahde varit en storbloggare eller bara rik ändå. för jag ahde nog inte slösat pengar på massa onödiga saker ändå. Som vem köper en pälsmössa för 6000 kr. ENligt mig så är det inte normalt utan de är mer storhets vansinne. menmen de är ju min mening


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack för din kommentar!:) vad kul att det finns andra som tycker likadant.



Grattis förresten..;)

2010-10-26 @ 11:48:04
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/
Postat av: Ida

Vsg=) Jasså har Malin sladdrat lite hehe, Tack så jätte mycket :)

2010-10-26 @ 12:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: