jag bara älskar de

Jag bara älskar att ligga kvar och dra mig i sängen länge länge efter jag vaknat så mysigt att liga och gosa med Diva:) La väl kvar tills vid 11 idag. sen blev de frukost, och en arraksboll:P

Varit ute med DIva också funderar på att gå ut en sväng till med henne nu medans jag ändå mår hyffsat bra:) Igår fyllde Diva 2 år. Krille hade köpt 2 fotbollar till henne (i plast) Tog 2 timmar ca sen var båda bollarna i små bitar hehe. Hon bara måste döda allt hon får hehe.

Idag är det 54 dagar kvar tills vår lille plutt vill komma ut till oss bara hoppas på att han vill vända sig så han lagt sig på fel håll. Han ligger på snedden han vill värken ha rumpa eller huvud nedåt utan han tycker de är bättre att ligga rak lång från sida till sida:P Kan säga att de gör riktigt ont vissa stunder när han ligger och trycker på de hållet. Men bara att stå ut den sista tiden:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: