Fredag

Var tusan tar veckorna vägen?
Sitter just nu och räknar ner timmarna innan Krille kommer hem. Känns som han varit bort i flera dagar. Aja jag som är sällskapssjuk idag.
Vad som händer i helgen vet jag inte än. skulle nog försöka få klart på bebbens rum:) får se om helgen annars bjuder på några utflykter.

Läkaren som gjorde senaste UL hade jag telefontid till idag. Han ringde och prata i typ 2 min och 28 sek. Fattar inte varför jag skulle ha denna telefon tiden när det inte var ngt dom ville. De var ju inte så att man fick ngr ytterligare svar eller något. Han sa bara att vi skulle komma på ul den 21 mars. och han skulle se om barnläkaren ville vara med sen var de inget mer. kändes lönt. eller inte.

tyvärr ingen bra bild för den är från en fest menmen, ;D

KÄRLEK ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ajjjda!



Jag tycker du skriver jätte bra och hoppas att allt blir bra med bebben.

Men jag undrar kan du inte skriva om berätta om du har ngr syskon osv?

Hur gamla dom är och vilken kontakt ni har?

För har själv problem med min lillasyster så vet inte hur jag ska lösa det hon vill typ inte veta av mig :'(

2011-03-05 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: