helvetes dag

Inget har gått som planerat idag. Först börja mobilen jävlas la och skicka samma sms hela tiden. sen skulle jag cykla till affären då hoppar kedjan av. när jag väl fått på de igen och ska börja cykla tycker jag att det känns lite konstigt. Ja då var där ingen luft i bakhjulet. Men orka inte gå hem med cyklen igen så jag fick leda den till storköpet där fick jag köpt en cykel pump. Så nu går de cykla igen WOHO. ska ju till BM imon bitti så hade varit kris om cykeln varit sönder då. För hade inte haft lust att gå så långt :P Lat!? Nej, bara bekväm av mig ^^

Igår spendera vi förmiddagen hos Malin och Marcus och lill snuttan Emilia:) Som hon hade växt på bara 3 veckor. inte klokt vad tiden går:) Mesta delen av tiden satt hon mest och titta på sina tår dom är jätte intressanta ;)
Längtar tills vår lille kommer bara 121 dagar kvar :D Känndes lite tomt när man kom hem igår. När man suttit och busat me deras lille plutt sen inte ha ngn egen än;) Får nog ta och kidnappa henne nästa gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: