hungrig

Har absolut inte gjort ngt annat än ätit hela dagen, tror den lille pågen i magen är sulten ;)

Var och handla innan så då blev de att jag köpte en vaniljbulle (munk) och ett wienerbröd. som båda åkte ner utan problem när jag kom hem. hehe gott med kakor :D
Medans jag gick och kollai affären så hamna jag helt plötsligt bland nappar osv. så med hem kom 2 babynappar ;) hehe var bara s¨tvungen att köpa dom :D Känns som tiden går för snabbt nu, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt innan de är dags att trycka ut vår lille påg :S Aja jag hinner säkert :9 får sätta igång och måla klart så de är färdigt till helgenö så man kan plocka ut alla penslar osv. Måste också iväg och fixa lite sånt små pynt till tummet små pojktavlor osv. Får höra med min älskade Malin om vi ska ta en lörda och köpa små pynt (:

Nu ska jag slänga mig i soffan och sakna mitt hjärta och se OC dom visar ju alla avsnitt igen på 5an ÄLSKADE den serien när den visades första gången :) Sen blir de att göra middag scnitzel(stavning) pommes och beasås :D

SLÄNGER IN EN NY BILD PÅ MAGEN gått halva tiden nästa vecka och nej de röda på magen är inte bristningar utan som jag kliat mig :)


Kommentarer
Postat av: sarah

vilken fin mage! så fint med gravida :)

2011-02-11 @ 20:03:41
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: