ännu ett svar till kommentar

Har inga bilder på mig och mina syskon. Känner inte att jag behöver de. Och vi är inte lika då vi inte har samma pappa.

Vi hade väl en bra relation de sista åren. från och till precis som alla andra syskon. Och ta kontakt tänker jag inte göra då de inte är jag som gjort ngt fel utan jag bara höll mig undan och dom klanka på mig. Så är det inte mitt problem att ta kontakt. För jag känner att jag klarar mig ändå. Jag har min egen familj som är viktigare än något annat just nu. Så de är det jag prioterar, och inte krusa ngr som har behandlat mig som ren skit. Hade min syster bara kunnat stå på sig och inte låtit sig luras av en viss man till att springa hans ärende om vad hon tyckte och tänkte om mig så hade vår relation inte sett ut som den gjort. Att han hela tiden skicka henne att säga saker att smsa saker osv så hade kanske inte vår relation varit som den är. Men min mamma och syskon valde själv och dom valde att ljuga och stå i för att behaga en man istället för att se hur deras syster/dotter blev undansatt utstängd från familjen osv så valde dom som som gjorde. Och jag kommer aldrig kunna förlåta de. För de som hände var inte mitt fel. hade man spelat in de så hade dom själv fått sett hur dom behandlade mig. då hade dom kanske fått upp ögonen. Men nu är det försent.

Nu lever jag för min egen familj och kommer aldrig låta ngt sånt hända mina barn.
Jag lever ett bra liv, världens underbaraste sambo en lill kille i magen, och vår underbara hund :)
På tal om sambo snart kommer han hem och då är det massage tajjm:P  Ngn rutin jag kommit in i att varje kväll måste han massera mig medans jag kollar på halv 8 hos mig hehe:P  Tur han är så snäll som gör de Älskar honom så mkt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du orkade svara mig ännu en gång.

vet hur det är med syskon men själv har jag bara äldre och dom bryr sig inte dirket om mig och har aldrig gjort det för dom är från ett tidigare förhållande på min pappas sida.

Ibladn önskar jag att jag hade haft en syster/bror att dela allt med

2011-03-29 @ 15:49:45
Postat av: Mita

Du gör alldeles rätt & du har mitt fulla stöd.

Det krävs så mycket styrka, mod & insikt att ta ett sådant här avgörande beslut.

Du förtjänar MER & måste sätta dig själv & din underbara familj i första hand. Att du sett & erfarit denna sidan av livet kommer att göra dig till en bättre & mer kärleksfull mamma <3

Du ÄR fantastisk!



Hoppas kunna få komma & hälsa på en dag & prata lite. Många kramar Mita

2011-03-29 @ 18:05:05
URL: http://www.mammamita.se
Postat av: Malin brorsson

hej ida läser din blogg ibland och ville bara säga att du har familj på din pappas sida med och jag vet att jag inte bara talar för mej själv när jag säger vi alla bryr oss om dej och älskar dej jag hoppas att vi får va delaktiga i ditt och din familjs liv hoppas och tror att om vi bara tar oss tid att lära känna varandra igen så kommer vi ha mycket roligt. tycker absolut att vi ska träffas snart. ha det bäst kram Malin

2011-03-29 @ 18:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: