Kärleken

Jag måste bara säga att jag har världens bästa sambo. Kan inte tänka mig en vardag utan honom. Han förgyller min vardag med skratt och glädje. Och små saker som man inte tänker på i vanliga fall som man tänker på nu när man sitter här själv i ett litet rum inför världens grej imon. Imon är vi inte bara vi längre Vi är Pappa och Mamma imon :) Kan slå vad om att Krille kommer bli världens bästa pappa till lilll plutten + Alla andra ungar krille skulle ha:P minst en 3-4 st:P hehe Söt är han:)

Nu brukar vi ligga och sova hemma eller ja Krille sover och jag ligger mest och tittar på honom:) Saknar hans små "mmm" ljud han gör när han sover eller hur diva ligger och trängs. Eller hur vi fjabblar om vem de är som ska släcka lampan när vi lägger oss:P Såna små saker är det som gör att vi typ alltid har de roligt tsm:) Êller att Krille inte växt ifrån kiss och bajs åldern:P Utan helt utan anledning kan kalla mig "Jävla bajstolle" Låter tramsigt och knäppt. men ska jag erkänna så är det allt de lilla jag älskar mest med honom hans tramsighet allt små löjligt han håller på med. För de är det som får mig att vara glad och må bra och som gör att jag älskar honom 24/7 365 dagar om året <3 Han är och kommer alltid vara ALLT för mig Kärleken är oändlig till honom den är som en cirkel den går bara runt och runt och tar aldrig slut<3 Älskar dig Krille
Diva vår hund och HJärtat mitt som busar :)
Min stora kärlek:)) Och min älskade Diva (sjukt att man kan sakna sin hund så mkt som jag gör ikväll)






Kom på något lebbigt innan idag när Krille var här. Imon får vi vår bebis men imon är det också 4 år sen min pappa dog. Lite läskigt bara.

Nej nu ska jag ta min tablett passa på att äta min negerboll drick upp min dricka nu innan 12 sen blir de att fasta.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja gumman du har träffat en helt underbar kille! Ja jag kom på det oxå innan att lilleman föds samma datum som pappa dog! Kram

2011-05-31 @ 09:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: