Tisdag

Idag är det 4 år och 6 månader sen jag och krille blev tsm. Känns som de var igår:) Vet inte riktigt var tiden tagit vägen, älskar honom fortfarande ngt så otroligt mycket, han är de bästa som hänt mig<3

Vid kl 9 idag skrev malin och fråga om vi ville promenera med till affären så jag tog på lilleman sen gick vi:) Så fick man en promenad idag också. När vi kom hem var jag duktig och hängde ut tvätt och efter ett tag när jag satt  mig och skulle ge lilleman mat så började de regna så de var bara ut och ta in tvätten igten och hänga upp den inne...

Nu sover lilleman lite halvt. jag sitter vid datan och gör inte så mycket som vanligt hehe.

Om en 3 timmar kommer hjärtat mitt hem, Så då blir de att göra middag idag blir de fisk och potatis gottegott:)




Dom 3 är mitt allt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: