saknad

Idag skulle de varit din dag. Saknar dig så enormt mycket, Skulle göra allt för du skulle få komma tillbaka. Att du skulle få varaen del av Benjamins liv. Hade jag fått en önskan så hade de varit att du skulle få komma tillbaka. De är du som gjort mig till den jag är. De var du som plocka upp mig från skiten. De var du som peppa och verkligen trodde på mig. Livet är så orättvist varför ska alltid dom som betyder mest för en försvinna. Nu när de har blivit lite finare väder ska vi köra och sätta blommor till dig. Har inte varit på din grav på länge men har inte kunnat tycker de känns så fel och jobbigt. Vet att du inte var min "pappa" men för mig var du de. Du var allt för mig. Du var så rädd om mig. Alltid nör jag var ute och festa så satt du alltid uppe och vänta på mig för att se såå jag mådde bra när jag kom hem. Mådde jag inte bra så satt du och passa mig på natten för inget skulle hända. Kommer ihåg sista bilturen vi gjorde tsm 2 dagar innan du dog. Då hade vi våra egna samtal som ingen annan hade med att göra. De sista du sa innan vi gickin från bilen var att jag inte skulle lita på vissa människor vilket jag ser idag att du hade rätt i. Och att jag skulle hålla hårt i Krille för de var en toppen kille. Vet hur glad du var för att jag hade hittat ngn som verkligen brydde sig om mig och som inte bara utnyttja. Och se så bra de blev vi fick en liten Benjamin som du missar att se.

Saknar dig så enormt mycket, älskar dig mer än ngt annat
Vila i frid<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: