kungligt

Inte för jag är så intresserad av kungahuset men är de inte lite hysterik över de hela... Vist har vi ett fins kungahus som visar oss utåt i andra länder. skulle inte vilja byta till presitent. Tycker de är fint med kungahuset. vist dom gör kasnke inte så mycket för sverige. menmen. Har sett många nu som tycker de är ett jävla helvete att dom ska visa så mycket av de. Men de är trots allt något stort som hänt. De är vår nästa drottning som är född. Klart de ska uppmärksamas kan jag tycka..

För ovanlighetens skull jobbar Krille som vanligt. Känns lite konstigt då man blivit lite van vid att ha honom hemma tidigt eller hela dagar. Men idag var de som vanligt jobb 7-16 och de är ju faktiskt fredag så de är ju fredagsmys idag :P Så fick gå och köpa hem ngt gott fick bli lite chips och sånt till i kväll:) Kunde ju inte köpa chips till lilleman så han fick en paket smörgåsrån :D

Nej verkar inte som min lilla plutt vill vakna idag får nog snart gå och väcka honom. de är så tomt när han vilar. ingen som springer rundor i gå-stolen och river ner grejor. Eller som sitter och skrattar åt sig själv och tycker han är jätte rolig :P Sen ska vi inte prata om allt snackande han har för sig. I perioder går munnen på honom 24/7 ;) Han till och med pratar i sömnen. allt pratande och pratande i sömnen måste han fått efter sin mamma:P Krille säger att jag pratar lite mycket ibland så han brukar sluta lyssna på mig. x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: