kärlek

Fy vad jag älskar min familj. Har en helt underbar sambo och tsm har vi en helt fantastisk son :) Dom är verkligen mina ögonstenar. Vi satt och prata igår så tänkte jag att tänk om jag inte sabbat mig i skolan och gått IV 2 år då hade jag kasnke inte börjat BF lärt känna vissa folk och då hade jag inte heller träffat Krille och då hade inte Benjamin funnits. Så idag är jag glad att jag var "dålig" i skolan. så jag fick en sån underbar familj som jag ahr idag <3

I lördes var jag jätte glad när vi skulle på DOP jag leta fram mina favvo jeans som jag hade innan jag blev gravid. Har provat dom ett par gånger efter benjamin kom ut med har inte fått dom på mig. och i lördes så passa dom satt som en smeckkk. Vilket betyder att jag är av med alla xtra kg. plus att dom satt bättre än innan jag blev gravid. Så de gjorde mig GLAD :D

Just nu sover min lille plutt sovit i över 2 timmar. min mage kurrar men vill inte äta själv utan väntar tills min plutt vaknar så får vi äta frukost då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: