lördag

Jaha då var de redan lördag. Kollar usc och trycker i mig lite godis Benjamin nannar sen 3timmar tillbaka. Och på torsdag blir vår lille bebis 1 år :) Bara denna veckanocksåhemma måndagen den 4de blir de inskrivning i malmö på käkkirurgen och den 5de blir de operation för vår lilla prins då ska han stänga gomen. är lika vervös varje gång. inte för själva OP utan för sövningen så rädd att han inte ska vakna igen. Sen tycker man de är så jobbigt att han ska ha ont gör så ont i ens hjärta. De positiva är att efter denna Op är de lungt ett par år :) Känner mig så elak som ska låta dom göra detta mot honom. men vigör de för hans eget bästa. De kommer säkert gå bra bara sövningen jag är nervös för fast jag inte behöver han har ju varit sövd 2 ggr innan utan problem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: