Buzzador

Har äntligen efter ca 3 års letande hottat en hårvårdsprodukter som schampo blasam osv som passar mitt hår kan med glädje gå inoch tvätta håret utan att jag ska behöva klia i sönder min hårbotten. Har under de senste åren inte kunnat använda ngt schampo som innehållt ngn parfym. Så är jag medlem på buzzador.se och får ett erbjudande att testa en nytt schampo som heter pantene pro V och jag öppnade förpackningen luktade på prudukterna och tänkte fan jag kommer inte kunna använda detta. i vilket fall som helst så testade jag de ochvad händer jo Jag har en klåd fri hårbotten och ett hår som doftar gott:) De har även fått så mycket glans och mår bra. så jag slipper ha totte i håret alltid. Rekomenderar verkligen pantene pro v´s hårprudukter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: