lite bättre

Idag mår man själv lite bättre än igår är lite nysig bara :P Benjamin är fortfarande lite från och till. gladena minuten och gnällig nästa. Gjorde koksaltlösning till honom och han gick självmant med på att få de i näsan. nog för han kände att de hjälpte. Så andningen blev lite bättre efter näsatäppan lättade. Fast han är fortfarande lite si så där med maten. Idag ska han i alla fall få fågel till middag så då äter han säkert :P Han var jätte duktig i affären, han skulle absolut gå i affären och visst tänkte jag Krille säger att han går fint i affären så jag lyfte av honom så sa jag att hanskulle hållai vagnen och de gjorde han. gick jätte fint och rörde inget :) de ända han gick och tog de var en "godispåse" till Diva :P Han var så stolt när han gick där och bar den lilla påsen och berättade hela tiden för alla att den var till hans Diva som var hemma :P
Som jag älskar båda mina killar helt obeskrivligt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: