för driva tiden

vaknade för en stund sen och inte lönt att somna om då jag ska ta sista natt medicinen om 1 timme. så tänkte skriva lite här om hur allt ligger till. Och tänker någon lägga en elak kommentar om vårt barns utseende så ber jag er att låta bli. För ingen människa är perfekt.

Idag gjorde vi som sagt planerat kejsarsnitt. Gick hur bra som helst man kände allt som gjorde fick en bedövning i ryggen som tog bort att de gjorde ont men man hade endå känsel. Krille var den som var mest nervös av oss båda:) Han trodde han skulle svimma osv. Fast ikke han skötte sig hur bra som helst och tog hand om sin son medans jag blev ihop sydd och körd på observation. Men allt gick som de skulle förlora knappt ngt blod och hjärta blodtryck och allt var normalt under hela ingreppet.

Nu till de viktiga vår ögonsten kl 14:13 drog dom ut honom från magen och när dom visa honom fick jag ett lyckorus genom hela kroppen går inte förklara. hant inte riktigt se hur Krille såg ut för han följde med läkarna ut med Benjamin. Vi viste ju att han hade läpp och gomspalt vilket vi påbörjar operationer på redan nästa vecka. men även hans arm hade en missbildning höger underarm är jätte för kort och han har bara 3 fingrar på den handen och jag kommer visa med foto sen tycker ni han ser äcklig ut eller ngt så knip igen era munnar för jag tycker han är världens sötaste. Fattar inte föräldrar som kan skämmas över sina barn. jag kan tycka att hans arm är en bagatel sak. De kunde varit något mycket värre en kromosom rubbning eller liknande. Som aldrig går att göra ngt åt. Jag menar kolla på dagens teknik vem vet om ett par år kanske de går att operera så hans arm blir normal.

Vi kommer älska honom precis som han är ska ta lite bilder på honom imon och lägga in. Hant bara träfffa honom en timme idag och ville inte slösa tiden med att fota då vi ville bara lukta titta och bara smälta att de lilla krabaten är vår:))

Och snälla ännu en gång har någon något idiotiskt att säga om detta inlägget eller om bilderna imon så ber jag er ännu en gång håll era kommentarer för er själva.


Saknar mina andra snuttar också Krille mitt allt och Diva min busa <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej gomman! När du säger att han är världens sötaste så tror jag dig. Ingen människa är perfekt som du skrev. Han kommer vara lika älskad ändå. Och han är lika mycket människa som alla andra. E glad för er skuld älskade syster. Ta hand om er. Pussa Benjamin från mig, och hälsa Krille :) <3 lskar dig syster yster!

2011-06-01 @ 00:31:15
Postat av: Mita

Älskade underbara Ida ♥ Att din son har fötts med läpp & gomspalt & att hans arm är missbildad har ingen betydelse. Han är lika fin & vacker & välkommen som alla andra som föds på denna jord. Benjamin har en familj som älskar honom, oavsett... hur han ser ut, vilka hinder han har etc. Din son är ett mirakel som alla andra barn. Om det skulle finnas någon om skulle skratta eller prata strunt så är det DEM de är fel på & INTE HONOM. ♥ Jag hoppas att killen återhämtar sig bra & att ni snart får vara tillsammans hela tiden. Njut av den lille & kärleken som ni känner. Vården idag är otroligt bra & han kommer att få all hjälp han behöver. Jag är stolt över dig :) KRAM

2011-06-01 @ 07:29:11
URL: http://www.mammamita.se
Postat av: Caroline

Som Angelica säger! Han är säkerligen världens sötaste bebis.. Och oavsätt fel på honom bryr vi oss inte om. Han är lika mycket värd för det! Pussa och krama barnens nästkusin från dom :) <3

2011-06-01 @ 07:35:31
Postat av: beccah

Kan inget än att hålla med föregående!! =)) Han är likafin ändå! och lika högt älskad som alla andra barn!!! =) Väntar med spänning med att få se er söta lilla fis =)) Finns INGET värre som du säger föräldrar som skäms för sina barn! Grattis än en gång!! Detta gjorde ni bra!!! =)) Massa kramar till er!!

2011-06-01 @ 08:52:31
URL: http://beccahz.blogg.se/
Postat av: Renée

GRATTIS till er son, skönt att allt gick bra...all lycka till er. kram.

2011-06-01 @ 11:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: