updatering

Har ju glömt att skriva här hur Op för lilöleman gått.

Allt gick super bra, Lilleman har mått bra hela tiden inte haft ont och så.

Vi blev inlagda i måndags morse och hade inskrivning pratade med massa läkare osv. Kl 07.40 i tisdes morse lämna vi honom till narkos läkaren. Sen tog de lite mer än 4 timmar. Den värsta väntan i mitt liv. Har nog aldrig rökat så mycket i hela mitt liv. Så efter 3 timmar gick jag ut till sköterskorna och fråga om dom hade hört något men de hade dom inte så dom ringde upp till OP och då höll dom på att sy honom. Sen skulle vi gå till honom på uppvaket, Då gick vi rakt förbi honom vi såg inte att de var vår lille sån som låg där. Inte förens jag hörde en liten som grät då hörde jag att de var han så vi vände och gick tillbaka. Han såg ut som en helt ny liten bebis. Kändes lite konstigt att titta på honom. Har tagit ett tag att vänja sig vid hans nya utsende.. Efter ett par timmar på uppvaket blev vi körda till NEO där dom skulle ha lite övervakning på hans andning för han är född i vecka 36. Men allt gick jätte bra:) Tror lilleman mådde bättre än vad jag gjorde. I onsdags var jag elt slut. hade varit vaken från tisdag morgon kl 6 fram tills onsdag kväll vid 8, då fick jag äntligen sova :)) Men nu är man utvilad och pigg igen. på måndag blir vi inlagda igen, för de är kontroll och rengöring av mun/näsaoch ta bort lösa stygn. Är de rött och svullet måste dom söva honom så då får vi stanna tills onsdag annars kommer vi hem igen på tisdag. Fast denna gången är de inte så nervöst. För nu är de värsta över. Op är klart och allt gock så smidigt 2 timmar efter han vaknat åt han en hel flaska välling. Fast munnen var svullen:) Mamma och Pappas lilla kämpe <3
Är så glad att jag har haft en sån underbar sambo som har stöttat mig igenom allt detta. och verkligen funnits där :)) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: