vaken..

ja lilleman skulle upp halv 6 idag bläää, vad har hänt med min sjusovare ?!?!
Fick mail igår hon som jobbar med barn födda med lkg spalt i malmö undrade om dom fick använda före och efter bilder på Benjamins operationer på deras hemsida. Sen undra hon om jag och Krille ville skriva en liten berättelse om hur de har varit osv. som andra föräldrar kan få läsa. så idag ska jag sätta mig och skriva ihop lite. roligt att dom vill anväbda bilder på just Benjamin :-)

Idag ska vi passa Sanne och farfars hundar. Benjamin tycker de ska bli så skoj :-D

nej nu ska jag dricka mitt kaffe ;-)


ligger och läser <3

var på bvc med lilleman igår. Vikten börjar gå uppåt igen, han låg också LÅNGT före i tal och förståelse. Fick massa beröm. Man blir så glad och stolt som förälder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: