mycket som hänt

Ja ett tag sen man skrev här en del har hänt lilleman har blivit 2 jag har slutat min utb. jobbar nu och sliter som bara den. Aldrig hemma känns de som. Tack vare Krilles mamma som fixade de till mig :) Krille har haft semester och snart är den slut. så han ska snart tbx till vardagen Benjamin ska tillbaka till dagis. och förhoppnings vis blir de mer jobb för mig :D Idag har Benjamin varit hos farmor och pajje och busat med valparna :) Dom hoppar och studsar på honom ochde enda man hör från lilleman är "nej bebisar sluta" :P Har också varit 2 läkarbesök för lilleman denna veckan. De ärnågo han inte tål så han blir helt rödflammig och prickig på kroppen. både i tisdes och idag har han varit på VC och fått betapred. så imorgon blir de aapoteket och hämta ut allergitabletter och betapred till honom så vi har under tiden innan remissen till läkaren kommer. så vi får en klarhet i vad de inte är han tål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: