skönt

skönt med en ledig helg:-)

idag har jah tydligen gjort ngt man absolut inte får göra råkat ge en liten katt makrill. man får inte mata anras katter. men den sitter utanför vår dörr ofta. Såjag gav den för jag tyckte synd om den. skrev ut de på fb och då ska de hackas på en. Undrar vad folk hade kommenterar om min status löd
"Har suttit en katt utanför vår dörr jätte ofta i 2-3 veckors tid. Jag har aldrig matat den och idag låg den där död" Hade kommentarerna gått emot mig då också fast då hade de säkert lödit "varför gav du den inte mat och vatten" "kunde kontaktat ägaren" Osv.

Idag har vi varit på kalas hos gull ungarna Emilia och Elias:-) Benjamin var helt slut efter allt lekande <3



Kommentarer
Postat av: Fredrika

Jag tyckte du gjorde rätt som gav den lite mat iaf.

2013-11-25 @ 14:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: