värmer i hjärtat

Sitter i soffan också kommer Benjamin och kramar mig och säger´,
-mamma och pappa är mina favojiter, Min mamma och pappa är bäst och jag älskar min mamma och pappa.
 
Älskar min familj obeskrivligt mycket. Efter allt vi gått igenom med Benjamin, som verkligen tog hårt på oss med alla fel med all undran neo resa operationer osv. så står vi här idag starkare än någonsin. vi har även haft bra stöd i Benjamins farmor och Pajje och Farfar och Sanne. Och övrig familj och vänner.  
 
Efter allt lilleman gått igenom lever han nu som precis vilket barn som helst vilket maninte kunne tro när han kom ut. vi är ett riktigt bra team vår lilla familj.
 
 


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Man blir rörd när man läste det.
Men i övrigt är väl han frisk?
Tycker han e underbart söt och kollar man på bilderna
Så ser han ut som en riktig vildunge hehe.

Svar: ja han är helt frisk. Han är en riktig vild unge :)
ida Persson

2014-02-17 @ 10:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: